Köszönet minden Csapattagomnak! Ma megkaptam a Silver Member címet!

2012.07.25 19:58

Ma 234 fővel és köztük 17 webirodás csapattaggal elértem a   Silver Member (Ezüst tag) Silver Member fokozatot. Ez nem lenne, ha a Ti utatok nem vezetett volna az enyémhez. Köszönet érte Mindenkinek.

Lehet, hogy ez másnak nem is olyan "nagy cucc", de nekem az elmúlt években tized ennyi elismerést nem kaptam, pedig "normálisan" dolgoztam.

Még 1x köszönöm Nektek és további sok sikert kívánok Mindenkinek!

.... és Te kedves Olvasó, Te is Legyél Velünk Sikeres, mert Ebből Ne Maradj Ki! (Te Sem!) Kattints ide és regisztrálj!

Gabi

 

2012.08.09-én új Családom webirodás létszáma elérte a 32 főt! Köszönet az újonnan érkezőknek is érte, valamint minden tagunk munkájának és kitartásának!

Ezen az oldalon is kérek minden "Családtagomat", hogy a pillanatnyi nehézségek ellenére is tartsatok ki, mert meg van, meg lesz az eredménye, HAJRÁ!

Legyünk együtt a Legjobbak!

További sikeres szép napot Mindenkinek!

Gabi